Let's run

Som jag nämnt tidigare så kommer jag köra kondition två gånger i veckan. Jag har en viss kärlek till kondition, sålänge den inte utförs för ofta, och värkligen total älskar endorfinerna jag får utav det. Nu är det inga långa streckor jag har på shemat att springa, utan det handlar om intervaller som ofta ligger på sammanlagt 3-5 km. 
 
Har dock lääänge haft mål med löpningen, detta var innan jag blev sjuk, jag aldrig riktigt tagit tag i: 1 mil. Och dit ska jag! Fortfarande! Även att jag så bara vill att det ska vara en engångshändelse, då jag lätt tycker att långa streckor är rätt tråkiga. Men just nu ligger mina mål på att springa 5 km på så kort tid som möljligt. 
 
tre av mina favoriter på spring-listan. 
 
Så ja, dags att dra iväg på veckans första konditionspass. Har bestämt mig för att köra min "så långt jag kommer på 20 minurer" 
 
Ha en bra dag finisar! ❤

KOMENTERA ?
Emma

Du borde testa detta grötrecept: http://www.tasty-health.se/2012/10/morotskaka-grot-med-vaniljfrosting.html

Haha ett litet tips sådär bara, kram :)

Svar: Har faktiskt käkat en del morotsgröt på sistone! Ska försöka slänga upp mitt recept någon gång :]
Josefine

2013-10-14 ❀ 20:25:08



Namn

Mail

URL/Blogg
Latmask!


Trackback